2010. január 9., szombat

New Day / Új nap Ismertető

Hát, sokáig gondolkoztam azon, hogy mi legyen a címe, végül e mellett döntöttem. Majd még időközbe lehet átfog alakulni...

A történetet már régóta írom, csak még mindig nem végeztem vele, mert közbe jöttek dolgok. De haladok és igazából fejben már megvan mi hogy lesz, csak még nem jutottam el addig hogy leírjam, de sietek:)

A történet az új hold egy részét veszi alapúl. Igazából onnan gondoltam, amikor leugrik Bella a szikláról. Addig ugyan az. Csak ami az enyémbe más, hogy Alice nem látja hogy leugrik, így Rosali nem tudja meg, aki ugye nem mondja tovább Edwardnak, és így ő nem megy el Volterrába. Tehát nem találkoznak... és ez a történet két évvel Bella ugrása után kezdődik.

Szerintem nem írok jól, de mivel sok időm volt és megfogalmazódott bennem, húgy gondoltam leírom, és felteszem, hátha valakit mégis érdekelne. Várom a kritikákat, akár rossz, akár jó.:)

Üdv Gitta

2 megjegyzés:

  1. Akkor ez most nem egy Edward BElla fanfic?! Akkor visszavonom hogy elolvasom bocsi..=(( De én csak az Edward Bellát szeretem..Gondolom ez nem az lesz...=SSS Beleolvasok,de nem ígérem hogy végig..De ahányat elolvastam komiizok is =DDD

    VálaszTörlés
  2. sya!
    Nekem már most tetszik pedig még esem olvastam egy részt sem.
    kíváncsi vagyok hogy mi lesz. Szerintem nem mond hogy nem vagy jó író mivel engem már ez a kis "bevezető" megfogott. De persze ez csak az én véleményem. Azt is tudom hogy nem most kezdted az írást de azért én írtam véleményt.

    VálaszTörlés