2010. február 6., szombat

Segítesetek:D

Sziasztok! Bocs, hogy nem hoztam frisset már két napja, de nem tudom mi legyen.
Most be tudnám fejezni a történetet, de akár folytatni is tudnám... Viszont ha befejezem, akkor elkezdem folytatni az újat... Nem tudom mi legyen. Mert ehhez a történethez is van egy jó ötletem, hogy hogy folytassam, de befejezni is betudnám most... szóval, ha van időtök, kérlek írjatok véleményt, hogy szerintetek mi legyen... Előre is köszönöm:)

Remélem minél hamarabb jönnek ötletek, mert annál hamarabb tudom folytatni:)

Puszi

14 megjegyzés:

  1. Sya!

    Szerintemm folytasd ezt:)
    Puszi
    Kitti

    VálaszTörlés
  2. szerintem folytasd ezt mert nagyon jó!!

    VálaszTörlés
  3. Szia
    szerintem folytasd ezt a törit mert ez nagyon jóó:)

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Muszáj folytatnod mert szuper a törid:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Kérlek folytasd mert tényleg nagyon jó *.*
    :D
    és az újat azt majd ez után :D
    Nekem nagyon tetszik a történet csak így tovább pussz :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem is folytasd
    de ha a folytatásban az lesz hogy megint "szétmennek" akkor sírok:(
    amúgy sztem folytasd bár én nagyon kíváncsi lennék a másikra is szóval inkább azt mondom hogy amit szeretnél
    Katta

    VálaszTörlés
  7. szerintem ha nem szeretnél ezzel foglalkozni mert a másikhoz nagyobb kedved van akkor ne folytasd
    de viszont én is nagyon kiváncsi vok a folytatásra de a következödet is elolvasnám...
    na ezzel most nem segitettem valami tul sokat ... bocsi:D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is folytasd:)
    Tényleg nagyon tetszik! És már kíváncsi vagyok vajon mi történik Edward és Bella között<3

    VálaszTörlés
  9. szerintem is folytasd, van még benne lehetőség és izgalom, és szerintem hozz ki belőle mindent, amit csak tudsz, vagy csináld meg két könyvesre, vagy ahogy gondolod, de szerintem folytasdd :)
    pusz

    VálaszTörlés
  10. én imádom ezt a történetet. szóval nagyon szomi lennék ha befejeznéd :( lécci folytasd! puszi

    VálaszTörlés
  11. Nagyon yoo a törid, ezért folytasd lécci! (kölyökkutya szemek) :p
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Folytasd ezt! Egyértelmű egyenlőre :D

    VálaszTörlés