2010. február 13., szombat

Reni: Visszaemlékezés

Visszaemlékezés


Talán 5 éve történt minden?Már nem is azámolom.Úgy vagyok vele , hogy ami megtörtént az megtörtént,nem lehet megváltoztatni. Az élet megy tovább, akármit is próbálsz ellene tenni.Ne m tudod megállítani, amikor úgy érzed ,hogy szüksiged van egy kis magányra és csöndre. És nem tudod azt visszapörgetni, hogy helyretedd azt amit elrontottál, például egy barátságot.
Az emberek mindig odamennek a másikhoz, amikor látják az illetón, hogy valami bántja, és megkérdezik tőle, hogy mi nyomasztja a lelkét ,mire ő sírva kiönti a szívét .
Sokszor én is megtenném ezt csak az a gond hogy nincs kinek elmondanom, aki ismeri az igezi énemet és megértene.Már én is ekgondolkodtam azon ,hogy mit tennék,ha visszatudnám pörgetni az időt,mit javítanék ki az életemben.Rengeteg dolgom lett volna akkor.
Talán tényleg 5 éve kezdödött el az új életem:
Forks.Itt élttem 2 évig.Az ottani középiskolában tanulta és tettem le az elsö érettségimet.Imádtam oda járni.Különleges barátságba keveredtem egy esemény folyamán az iskola legfurcsább tagjaival: Cullenekkel. (Vámpírok,véefarkasok,alakváltók.Ti hisztek ezekben?)Nos én sem hittem az ilyenekben,amíg meg nem tudtam,kik is ők valójában.
Vigyáztak rám és segítettek nekem amikor szükségem volt rá..DE amilyen gyorsan létrejött ez a barátság,ugyanolyan gyorsan ért véget, mondván túl veszályes ha a közelemen vannak...Hát tévedtek.
Amikor elmentek az események felgyorsultak.A szüleimet elvesztettem belölem meg vámpír lett vagyis csak félig.Ezért énytelen voltam valami rész munkát találnom,hogy eltudjam magam tartani és ne kelljen nevelőintézetbe tenni,amig a 18-at be em töltöm,de ez csak az álca miatt volt fontos.
Hivatalosan Forksban élek, de egy távoli egyetemre járok Dorthmundba.Az ott élő embereknek fel sem tűnt hogy ezzel nem stimmel valami.De van olyan dolog, amit jobb nem tudni.
Nos ez vagyok én és a múltam.A nevem Ivett Mattew és ez az én történetem:

1 megjegyzés: