2010. február 14., vasárnap

2.rész

Üdv Itthon Újra

Szokás szerint rémálomra ébredtem.Állandóan ugyanaz az álom, de jobban szeretek nem visszaemlékezni rá.Most ott volt mellettem Jake, aki hamar végetvetett neki.Pár percig még a karjai közt pihentem, amíg teljesen meg nem nyugodtam.
-Jól vagy?-kérdezte lágyan.
-Igen- bólintottam-jobb lenne készülődni, mivel gondolom már várnak ránk-álltam fel-pár perc és indulhatunk.
-Siess!
Gyorsan átöltöztem és megmosakodtam.Jake már türelmetlen volt, hogy mit vacakolog eddig.
-Vadásznod kellene-mondta, miközben a szemembe nézett, ami egyre sötéteb volt-mikor voltál utoljára vadászni?
-El sem hiszem, hogy pont te küldesz el vadászni-álmélkodtam-ki vagy te pontosan?
-Vicces Ivett,de most komolyan kérdeztem.Nem akarom,hogy rosszúl érezd magad,amikor emberek közt vagy.Főleg nem ma!
-4 napja.És tudod,hogy nem bántanálak titeket.Egyébként is: Én csak olyan vért iszok,aminek jó illata van-mosolyogtam tá.
-Ugye tudod,hogy ezt most sértésnek vehetném?-"sértődőtt meg" Jake-a te illatod is piszkálja a mi orrunkat.
-Tudom, de egyik fél sem foglalkozik ezzel és kivállóan megvannak egymás mellet-nyitottam ki az ajtót-de ha nagyon akarod, akkor megkostólhatom az egyikötöket.
-Nem azért mondtam-nevetett fel Jake-de nemcsak mi leszünk ott, hanem Emily,Billy,...stb-csukta be maga után az ajtót ,mire azt bezártam.Már indult volna el az egyik irányba,amikor utánnanyúltam.
-Te meg hova mész?-érdeklődtem
-Hozzánk.
-Ugye nem gondoltad,hogy gyalog megyünk?-vontam fel az egyik szemöldököm-van kocsim ha nem emlékeznél rá.
-Eszem ágában sincs melléd beülnöm, ha te vezetsz-rázta a fejét Jacob.
-Kérlek,kérle,kérlek-könyörögtem neki-olyan régen vezettem.Már annyira hiányzik.
-Jól van de szólok előre,hogy Charli is ott lesz.
-Szombat van Jake ,Charli nem dolgozik ma-vontam meg a vállam, miközben a garázs felé vettem az irányt.
-Hogy neked miért kell 3 kocsi-sóhajtott fel Jake amikor már ben t voltunk az egyik BMW-ben.
-A két Porshe túl feltűnő-vontam meg a vállam-majd beinditottam az kocsit.A motor hallk zümmögéssel életrekelt.
-Akkor egyáltalán miért vetted meg?Komolyan nem értelek.
-Nem s kell-tapostam bele a gázba.Kitoltattam a garázsból,majd miután megvártam,hogy a garázs ajtaja lecsukódjon La Push felé vettem az irányt. A sebességmérő 180-at mutott,mire Jake egy kicsit megrémült.
-Nem lehetne egy kicsit lassaban menned?-kérdezte-még egy rendőr észrevesz minket.
-Le se fogják tudni olvasni a rendszámot,ha ilyen lenne,mivel nem lesz rá idejük,de ha nagyon aggódsz ez mitt-lassítottam le.Már csak 100-zal mentünk.
-Nem azért,de nem hinném,hogy a rendszám leolvasásával fognak foglalkozni,ugyanis csak neked van ebebn a városban ilyen kocsid.
-Ez sajna igaz-helyeseltem-pontosan hova menjek?A házatokhoz?
-Ha nem bánod akkor egy ideig gyalogolnánk-rázta a fejét-például a második kanyarnál az ösvénynél meg is állhatnál.
-Rendben-bólintottam"Itt valami kiszűl.Csak tudnám hogy mi.."Megálltam az említett helynél.Kiszálltunk a kocsiból,majd Jake elindult felém.
-Ha nem veszed zokon,akkor letakarnám a szemed-húzott elő e piros szalagot a zsebéből majd letakarta a szemeimet.
-Ez minek kell?-kérdeztem.
-Meglepetés-fogta meg a kezem,majd húzni kezdett maga után.15 percig haladtunk így.Minden egyes percnél egyre idegesebb lettem.A távolból már hallottam néhány ember lélegzetvételét és szíve dobogását.
-Itt vagyunk-állított meg Jake,majd levette szememről a szalagot.Szemem hamar hozzászokott a fényhez.
Leesett az állam amikor megláttam,hogy mennyien vannak.Ott volt Sam,Emily Seth..az egész falka,Billí,Charli és még néhány volt osztálytársam,vagyis mindenki.
-ÜDV ÚJRA ITTHON!-mondták.

1 megjegyzés: