2010. február 21., vasárnap

3.rész

3.rész
Meglepetés

Nos ez nagyon meglepett.Azt sem tudtam,hogy mi történik most körülöttem.Charlira ,Billyre és a falkára számítottam,de az osztálytársaimra nem.Egyáltalán hogy-hogy itt vanak?
-Mi folyik itt Jake?-kérdeztem meglepetten.
-Egyszerűen eljöttünk,mivel eddig egyszer sem voltál osztálytalálkozón-jött oda melém egyik legjobb barátom Sharon-ezért fehívtuk Jaket,hogy mikor leszel itt legközeleb és megtudtuk,hohy ma.Ezért úgy gondoltuk,hogy meglátogatunk és megkérdezzük,hogy miért nem jöttél egyszer sem.
-Hát..van néhány kifogásom-mosolyodtam el,miközben megöleltem,vigyázva,hogy ne nagyon érjek hozzá.
-Ott akarsz állni és tátani a szádat-szólalt meg Adam-vagy idejösz nekünk is köszönni,és mesélni,hogy mit csinálsz mostanában,hogy annyira elfoglalt vagy.
-Egyáltalán, hogy nézel ki?-kérdezte Alex-kész model vagy. Csak nem az északisarkon jársz egyetemre?Vagy csak kisetetted magad?
-Nem.Egyszerűen nem süt olyan sokat a nap ahol játok egyetemre,sepedig itt-hatudtam-mosz is csoda hogy nem szakad az eső-mentem közelebb hozzájuk.Egy pillanatra sem eresztettem el Jaket.Mindenkit megöleltem.Jaknek talán igaza volt.El kellett volna mennem vadsznom.Ilyen hirtelen , ilyen sok ember közé keveredni nem volt tanácsos.Minden egyes levegővétel erősebbé tette a torkomban a tűzt.
-És hova jársz egyetemre?-érdeklődött Kate
-Dorthmundba.
-Dorthmundba????-kérdezték kórusban.
-Igen.Engem is meglepett,hogy felvettek-bólogattam.
A nap további részében elmeséltem nekik,hogy mi történt velem, persze kihagytam a vámpíros részet.Sam és Quil elmentek délután járörözni és nem is jöttek vissza estig.A többiek is elmesélték, hogy kit hova vettek fel.Például az oszály második agytrösztje Henryt az Oxforta vették fel.
-Na és Cullenékről tudsz valamit?-édeklődött-Angela.
-Nem tudok róluk,semmit-és ez igaz volt.5 éve egy szót nem hallottam róluk.Nem is jelentkeztek.De ez így volt rendjén.
-Furcs.Pedig azt hitem,hogy velük vagy, mivel ők sem voltak egyszer sem oszálytalálkozón.
-Pedig nem tudok róluk semmit-és nem is akartam még egy ideig.Hirtelen Samék bukkantak fel az erdő szélén.Arcukról aggodalmat olvstam le-egy pillanat srácok-álltam fel a székből.Jake jött utánnam.
Sammékkel félrehúzódtunk, ahol már senki nem hall minket.
-Mi a gon Sam?-kérdeztem tőle.
-Vámpírok.Forksban.Nem tudjuk megmondani, hogy kié, mivel keveredik a túrázók szagával-mondta.
-Pontosan hol?-kérdeztem aggodalmasan,miközben visszanézttem a többiekre,akik vidáman cseveréztek.Ha nem vegetáriánus vámpírokkal van dolgunk,amit kétlek,akkor ők veszélyben vannak.
-Ez a gond.Most hogy itt vannak és nem tudjuk kik ők a szabályaink érvénybe léptek.Ha Cullenék is azok vagy nem nem léphetünk a területükre.
-Akkor ideje,hogy elmenjek vadászni-sóhajtottam.
-Túl veszélyes Ivett-rázta a fejét Sam-lehetnek többen is.
-Nem szándékozom harcba keveredni velük,csak közölni akarom ,hogy ez a mi területünk.És Jake velem jön.
-Rendben, de jelezzetek ha valami baj van-egyezett bele Sam.Gyorsan visszamentem a töbiekhez, majd elköszöntem tölük.
-Indulhatunk?-kérdeztem Jaketől, mire befutott az erdőbe.Még láttam, hogy megremeg a teste ,majd átváltozik.
-Hát akkor menjünk vadászni-rohantam utánna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése