2010. február 14., vasárnap

1.rész

1.rész
Látogatás

"Vágre szünet"-gondoltam,miközben összeszedtem a cuccaima."Egy ideig legalább nem kell a látszaton aggódnom."-Gyorsan a z ottanni lakásomhoz mentem,majd összerámoltam a dolgaimat.A repülőgép, amivel Forksa utaztam volna 2 órán belül indul.
Mikor végeztem a pakolással elindultam a repülőtér felé, de indulás elött kicsráltem a kontaklencsémet.Már nem vörös a szemem,de nem szeretem a világos karamella színt, túlságosan rájuk emlékeztet.1 óráig álltam sorba egy jegyért.Az elsőosztályra kértem jegyet, mivel ott kevesebben vannak, így könnyebb elviselnem a torkomban fellángoló tűzt.Nem okozott problémát a szomjúságom.5 év elegendő idő volt hogy megszokjam az emberek közelségét.De a biztonság kedvéért mindent megtettem.
Az út 2 és fél órán keresztül tartott.Ez idő alatt megcsináltam a szünetre feladott házikat és meg is tanultam egy részét.Elegendő volt csupán egyszer átolvasnom az anyagot,mivel könnyen a "fejembeszáll" minden,hála a vámpírénemnek.Akkora "űr" van az elmémben , hogy azt hiszem soha nem fogom tudni kitőlteni.De nemcsak ilyen tulajdonságokkal rendelkezem:Erős voltam nagyon és szinte sebezhetetlen egy emberre nézve.A gyorsaságomrol nem is beszélve.Kedvenc szabadidöm a futás volt, persze csak este és olyan helyen, ahol se emberek, se kamerák nincsenek.Ezt csak erdőkben tudtam megtenni.A többiről nem is beszélek...
Kb este 8 óra volt amikor a gép leszállt.Egy napsugár sem világitotta meg már az utakat. Így a gyorsaságomat kihasználva hamarabb érttem haza,Forksba.
Keresztültohantam a sötét utcákon.Mire a házamhoz érttem megint eltelt egy óra.Elővettem a lakáskulcsot,majd bementem a házba.Útközben mindenhol felkapcsoltam a villanyt.Minden ott volt ahol hagytam.
Felmentem a szobámba,majd kipakoltam az utazótáskámból.A szennyesekte betettem a mosogépbe, majd beindítottam.
10 óra volt mire mindennel végeztem és még hátravolt az éjszaka.Üre volt a ház.Csak a mosógép egyenletes zakatolását lehetet hallani.Egyedü éreztem magam. A konyhában hirtelen megszólalt a telefon."Vajon ki lehet az ilyen későn?"-kérdeztem magamtól, miközben leszáguldoztam a telefonhoz.
-Igen-vettem fel a telefont.
-Fogadjunk , hogy rég otthon vagy és kipakoltál-szólalt meg egy nagyon ismerős és nekem kedves hang-mégcsak nem is az volt az első dolgod , hogy felhívj engem, hogy itthon vagy!
-Jake-suttogtam a meghatodságtól.Csak ennyit bírtam kinyögni.Ő volt az egyetlen, aki velem maradt a történtek után.Most éppen rá volt szükségem.
-Már itt vagyok az ajtód elött-mondta,mire kopogtatást hallottam.Lecsaptam a telefont, majd nagy lendülettel kinyitottam az ajtót.És tényleg ott volt.Pár lépésnyire állt tőlem.Minden gondomat elfelejtettem,amikor meglátam.
Pár pillanat alatt átlépte a köztünk levő távolságot, majd kitárva karját magágozvont és megcsókolt.Forró bőre égette az enyémet,de nem törrödtem vele, kezeimet a hajába csúsztatva visszacsókóltam.
Miútán végetért a csókunk szorosan hozzábújtam.
-Szóval hiányoztam neked, de nem voltál képes felhívni-állapította meg Jake.
-Azt hittem hogy már alszol és nem akartalak felébreszteni-tiltakoztam, miközben behútott a napaliba a kanapára.
-Egy héten, ha egyszer alszok - emelte a tekintetét a plafonra-honnan gondoltad, hogy éppen akkor fogok aludni, amikor hazajösz végre 4 hónap után?
-Pedig rádférne,nem is kicsit-húzttam végig az újjaimat a szeme alatti karikákon-fáradtnak látszol-
-Talán-vonta meg a vállát Jake-tegnap óta én vagyok az aki szemmel tartja a várost.Ma csatlakozott Seth, ugyhogy úgy gondoltam ellógogk egy kicsit.
-Ki fogsz kapni Jake,ha ellógod a melód-figyelmeztettem.
-Tudják, hogy itt vagyok.És hamár szóbajöttek, azt üzenik ,hogy holnap gyere le La Pushra.
-Tudod jól, hogy nem tehetem, amiért az vagyok aki-sóhajtottam.
-Szerintem miért vagyok még mindig itt?
-Akkor jó-bújtam hozzá jobban- nagyon hiányoztál.
-Te is nekem hidd el-csókolta meg a homlokom.
-Ideje lenne akkor aludnod Jake!-álltam fel - menj fel nyugodtan a szobámba.
-Neked is aludnod kellene,- mondta,mivel szükségem volt még alvásra.
-Rémálmaim lesznek és azt nem szeretném.
-Majd itt leszek és felébresztelek, ha kell- ajánlotta fel Jake.
-Rendben- egyeztem bele- akkor megyek és lezuhanyzok- mondtam, majd egy pizsamával és törülközővel a kezembe elmentem fürdeni.

1 megjegyzés: