2010. március 1., hétfő

New Day 34.fejezet

34. fejezet

- Mi a baj? – kérdeztem egyből. Carlisle lassan hozzám sétált, Alice pedig Jasper mellé ült le.
- Semmi, csak szeretnélek megint megvizsgálni – mondta
- Megint? – kérdeztem unottan, már nagyon untam az egészet.
- Sajnálom Bella… most más szemszögből szeretnélek megvizsgálni… van egy feltevésem…
- Feltevés? – kérdeztem vissza és kérdőn néztem rá
- Igen. De először szeretnék megbizonyosodni róla, hogy jóra gondoltam-e vagy nem. Nem fog sokáig tartani.
Bólintottam. Végül is mindegy… de mi lehet a feltételezés? Fogadni mertem volna, hogy mindenki tud róla, csak én nem. Mit titkolnak, előlelem?
Követtem Carlisle –t a dolgozó szobájába, ahonnan átmentünk a „kivizsgálóba”, ugyan is egy külön szoba volt erre a célra, minden különös orvosi műszerrel felszerelve.
- Miről van szó? – kérdeztem rögtön miután becsukódott az ajtó
- Bella kérlek, először hagy vizsgáljalak meg rendben? – kérdezte és bocsánat kérően nézett rám
- Oké – mondtam- Mivel kezdjük?
- Hát, vért szeretnék tőled venni… - mondta.
Carlsile vett tőlem vért, megmérte a pulzusomat, meghallgatta a szívverésem.
- Bella, ne haragudj, hogy ezt mondom, de te híztál – mondta
- Igen, tudom… - mondtam. Utoljára két hete vizsgált meg és akkor még nem látszott rajtam semmi. Carlisle megtapogatta a hasam, majd éretlenség ült ki az arcára
- Felveheted a pólód – mondta és kiment a dolgozó szobájába.
Gyorsan belebújtam a pólómba és mentem is Carlisle után. Valamire biztos rá jött…
Amikor kiléptem, Carlisle az asztalnál ült, és gondolkozott valamin. Leültem vele szembe és nem szólaltam meg,
- Bella. Mikor volt az utolsó havi vérzésed? – kérdezte
- Öhm…- gyorsan számolni kezdtem. – négy hete és nyolc napja… - mondtam. Carlisle arca aggodalmassá vált, nekem pedig leesett, hogy 8 napja késik, és az is, hogy hova akart ezzel kilyukadni Carlisle.
- Nyolc nap… az még nem jelenti, hogy…- motyogtam, és közbe a kezem a hasamra tettem. Nem tudom, mi lenne jó, ha mit mondana. MI lenne, ha terhes lennék? Sose gondolkoztam azon, hogy anya leszek valaha is… Mit csinálnák? Jó lenne. Jó lenne, mert Edward babája… és bár ő nincs, de a kisbabám emlékeztetne rá. Tényleg csak ő marad nekem belőle? A kisfiúnk, vagy a lányunk? Lenéztem a hasamra és simogatni kezdtem a kezemmel. Elképzeltem magam egy kisbabával… remélem nem fogom elejteni… amilyen béna vagyok, elég veszélyes vagyok egy tehetetlen kisbabára… és nincs apukája… mert az apukája meghalt… éreztem az arcomon a könnycseppet, amit az örömre fogtam. De várjunk csak… hogy lehet hogy… Edwardnak nem lehetne gyerek… Carlisle is ezen agyalt, ugyanis feltette a kérdést:
- Ne haragudj Bella, de muszáj megkérdeznem… Edwardal voltál csak együtt? – kérdezte
- Persze – mondtam kicsit indulatosan, hogy mégis mit feltételez rólam…
- Nem akartalak megbántani, csak tudod, hogy nekünk nem lehet gyerkünk.. legalább is azt hittem idáig…
- De…
- Azért lehetséges ez szerintem – mondta elgondolkodva- Mert te ember vagy… és neked lehet gyereke… én nálunk azért lehetetlen ez, mert a testünk nem képes a változásra…
Nem mondtam semmit, még mindig a hasam simogattam.
- Nem tudhatjuk mi lesz belőle… - motyogta Carlisle – És nem is derülhet ki…
- Mi? Ezt hogy érted? – kaptam fel a fejem
- Bella, nem hordhatod ki… - mondta
Mi az hogy nem hordhatom ki? Edward és az én gyermekem. Nem vehetik el tőlem őt is.. nem!
- Meg fogom szülni – mondtam – Meg akarom szülni
- Bella, ez túl veszélyes – mondta – Nem tudhatjuk mi lesz belőle… ő nem ember és nem is vámpír lesz… nem tudhatjuk Bella! Bele is hallhatsz…
- Nem érdekel! – álltam fel és hátrálni kezdtem az ajtó fele – Megfogom szűlni – mondtam – Ő az enyém, és Edwardé, nem ehetitek el tőlem. – mondtam
- Bella…
Nem hallgattam végig, inkább megfordultam és lefutottam a nappaliba. beszélnem kell Rosalival. Rosali biztos mellém állna, és Esme is… ők tudják, megértik. Alice-t nem tudom se Jaspert és Emettet, de Roslaiba és Esmébe biztos voltam.
Mikor leértem mindenki ijedten nézett rám, mivel sírtam.
- Rosali… - motyogtam és ránéztem – Segítened kell…
- Mibe? – kérdezte, de elém lépett. Közbe hallottam, hogy Carlisle is leér.
- Meg akarom tartani. – mondtam. Fogadni mertem volna, hogy hallották mit beszéltünk fent.
- Mit? – kérdezte. Mégse hallotta?
- Bella terhes- mondta Carlisle aki közben leért és mellém áll.
Mindenki megdöbbenve nézett rám.
- De… az hogy lehet? – kérdezte Rosali csodálkozva.
- Szerintem azért lehetséges, mert Bella ember… így ami benne van – ez a kifejezés nagyon nem tetszett nekem – Félvér – mondta Carlisle
Alice döbbenten és idgesen nézett rám.
- Nem tarthatod meg – mondta Alice idegesen
- Mi? – kérdeztem. Azt hittem, ő mellém fog állni. Ő majd támogatni fog…
- Bella, bele hallhatsz – mondta Alice- Nem látom a jövőd. Semmit nem látok…
- Nem érdekel – mondtam – Én meg fogom szülni. Az én gyermekem, én döntöm el hogy mit csinálok
- Bella – indult felém Alice, de én elléptem.- De értsd meg Bella – folytatta kérő hangon – Nem akarunk elveszteni.
- Nem is fogtok, csak akkor, ha nem engeditek, hogy eldöntsem, mit akarok. Akkor vesztetek el, ha el akarjátok tőlem venni…
- Csak jót akarunk Bella – mondta Esme
- De ezzel nem tetsztek jót. Ha mind ellenem lesztek…
- Én melletted vagyok –mondta Rosali és átölelt- Én segítek.
- Persze! – csattant fel Alice- Persze hogy mellette, most hogy terhes. Téged nem érdekel, az hogy Bella bele halhat. Téged csak az érdekel, hogy a féltett álmai teljesüljenek azzal, hogy egy gyerek legyen a házba!
- Ez nem igaz –mondta Rosali és a gyönyörű arca eltorzul a fájdalomtól és a dühtől.
- Dehogynem! – kiabálta Alice- Felőled Bella már nem élne. Már akkor meghatl volna, amikor az a kocsi 2 évvel ezelőtt majdnem elütötte… felőled haza se jött volna Olaszországból!
- Elég – mondta Carlisle - Fejezzétek be.
Látszott Alicen hogy még elég sok mindent tudott volna Rosali fejéhez vágni, de Jasper hatására lenyugodott.
- Bella – szólalt meg Carlisle halkan, bizonytalanul – Tudod, hogy nagyon fontos vagy nekünk – bólintottam – Épp ezért nem akarjuk, hogy bajod essen. Bella. Még sose hallottam, hogy egy vámpírnak gyereke szülessen egy embertől… nem hiszem, hogy példa lett volna rá. De abból, amit eddig láttam… nagyon veszélyes a terhesség. Már most, három hetes terhesen úgy nézel ki, mint aki legalább 5 hónapos. És itt van az, hogy semmi se marad meg benned. Ez a normális terhesénél nem így van… lehet hogy…. – gondolkozott el.
- Bella – lépett mellém Esme – Bármi is a döntésed, én melletted vagyok… de tudnod kell, hogy Edward se engedné…
- De Edward már nem él… - mondtam halkan- Csak ő maradt meg nekem Edwardból –mondtam és a hasamra tettem a kezem.
Mindenki engem nézett, de én nem néztem rájuk.
- Neked kell döntened Bella – mondta végül Carlisle – Mi nem döntünk helyetted. Tudom, hogy elveszítenénk, ha nem engednénk neked – mondta. Bólintottam. Jól gondolta, ugyan is kész voltam elmenni, ha nem mentek volna bele.
- Meg akarom szülni – mondtam- kerüljön bármibe.
- Bármibe? – csattant fel Alice, és a könnynélküli sírás határán állt – Bármibe? Ha az életedbe kerül is? Gondolj Charlira… azokra, akik szeretnek, akiknek fontos vagy.
- Alice – szólt Carlisle – Bella dönti el – mondta
Rá néztem Alicera, terjesen le volt törve. Jasper mellette aggódva nézett szerelmére. Carlsile beletörődött, de aggódó kifejezéssel nézett rám. Esme csak meredt a semmibe, mint ahogy Rosali is. Emett rám nézett. Az arcán zavarodottság és aggodalom ült ki. A második családom, ami mégse teljes, és sose lesz az. Bár itt lenne velem. Vajon ő mit mondana? Igaza van Alicenak, biztos nem engedné. De tudtam, hogy akkor is ragaszkodnák ahhoz, hogy világra hozzám… ő az én gyermekem és Edwardé. Akkor is megszülném, ha Edward élne, és most itt lenne mellettem és fogná a kezem.
- Akarom őt – mondtam ki határozottan.
Carlisle bólintott. Rosali mellém lépett és átölelt. Alice megrázta a fejét és leült.
- Rendben – mondta Carlisle – Akkor utána kell nézni a dolgoknak… Emett, menj el Braziliába az ottani vámpír családokhoz, és kérdezd meg őket, hogy hallottak-e már ilyenről. Jasper, te menj vele, de te Peruba menj, ott is van ismerősöm, őket is kérdezd meg. – mindketten bólintottak – Siessetek vissza, minden információra, a lehető leghamarabb szükségünk van. Rose…
- Én Bellával maradok – mondta. Carlisle bólintott.
- Akkor én is – mondta Alice
- Rendben. Esme akkor te is... én felhívom a Denalhi klánt, nem tudnak e ők valamit… De Bella! – fordult felém – Bekell tartanod mindent, amit mondok.
- Rendben – mondtam
- Kezdve azzal, hogy nem lehetsz fel. Amit adok meg kell enned, innod. Ha valamid fáj, vagy valami, rögtön szólsz. Ígéred?
- Igen – mondtam
- És… valamit mondani kell Charlinak. – mondta – Valamit ki kell találni.
Erre lefagytam. Pedig tudtam, hogy Charli erről nem tudhat, de akkor is…
- Holnap elmegyünk Bellával – mondta Alice és mellém állt és megfogta a kezem. – Holnap elintézzük.
Ránéztem Alice-ra. A legjobb barátnőmre. A nővéremre.
- Köszönöm – suttogtam. Alice nem mondott semmit, csak átölelt.
Nem tudtam mi vár rám. Nem is mertem bele gondolni. De tudtam, hogy ha ők itt vannak nekem, akkor minden rendben lesz. Minden

Hát, remélem tetszik:) Bocsánat hogy nem hoztam hamarabb... kérlek ha van időtök írjatok komikat:) Nagyon köszönöm az eddigi kommentárokat:) Nagyon jól estek:) AMikor olvasom őket, akkor tudom, hogy van értelme írni:) Nagyon köszönöm mindenkinek aki olvassa a történetemet:)

13 megjegyzés:

  1. Szijja
    Ez a rész annyira szomorú is és boldog is, szegény Bella, nem akarják megengedni h megszülje a gyermekét és szegény Cullenek pedig lehet h elvesztik Bellát :(
    Nah szal a lényeg h szupi feji lett :)
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. komolyan mondom nem tudom hogy hogy vagy erre képes. már fejezetek óta ha bőgöm el magam és nem tudom hogy a szomorúságtól hogy Edward nincs, vagy attól hogy annyira jó amit írsz.
    remélem hamar lesz folytatás mert már nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  3. ez annyira jó!!! babát vár ed-től. vajon ebben a töriben is lánya lesz.? mikor árulod el, hogy ed-el mi történt.? nagyon várom a kövit.

    VálaszTörlés
  4. íííííh de jó lett:D
    edward vissza fog térni valahogy?:D
    lécccciiiii(:

    VálaszTörlés
  5. Jaj anyira jó:) Csak Edward térne valahogy visszza:) Anyira rossz hogy ő nincs:(
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  6. Most olyan leszek, mint Alice:
    *TUDTAM, TUDTAM, TUDTAM* :D Remélem Ed visszajön és nem halt meg csak valahol kóborol xD.
    Puszi: D.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon de nagyon utállak ugye tudod???? Hogy tehetted ezt velünk??? Kérlek szépen hozd vissza Edwardot valahogy.... Am tényleg nagyon jókat írsz. Ügyes vagy meg minden.... csak ez így olyan rossz. Ma már harmadszor sírom el magam.... :'( Kérlek! Szépen kérlek. Ha szeretsz minket vissza adod nekünk Edwardot. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi. Légyszi.

    VálaszTörlés
  8. Sya!
    Most találtam rá erre az oldira és be kell hogy valljam te valami nagyon jól írsz !!
    Mikor lesz friss már nagyon várom hogy tovább olvassam úgyhogy légyszi siess vele!!Pucca Nika:)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nem akarok beleszólni... de ez így rossz hogy nincs Edward, és arra gondoltam talán adhatok egy ötletet hogy hozd vissza. a történet ugyan az.... Bella megszüli a babát és átváltoztatják, viszont a szerelme Edward iránt annyira felerősödik, hogy érzi Edwardot... szóval hogy tudja hogy nem halt meg... csak elrabolták... ez lehetne az egyik képessége... aztán, elmegy felkeresni... de nem találja meg... aztán az el rablók Bellát is elfogják, és a cellában végre újra találkoznak.... remélem elolvasod ezt a komit. Tényleg nagyon szeretnénk visszakapni Edwardot!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  10. mar megint megsirattal!!!! jo lett ez a feji is bar naon szomoru es Edward nelkul olyan furcsa hianyzik belole ugyhogy kerjuk vissza pussziii

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok:) Köszönöm a komikat, és az ötleteket is:) Én már tudom hogy lesz, és próbálom minél hamarabb hozni nektek a frisst, csak nagyon elfoglalt voltam mostanába:)De hozni fogom. Azt nem mondom el hogy mi lesz, mert az nem lenne jó:D Tényleg köszönöm a komikat:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Nemrég találtam rá erre, de már bepótoltam a lemaradást! Várom a kövit!!
    És:
    EDWARDOT AKARJUK!! EDWARDOT AKARJUK!! EDWARDOT AKARJUK!!

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Ez nagyon ott van, annyira jól írsz, hihetetlenül át tudtam élni Bells érzéseit. Félek én nem írok annyira jól de remélem Te is át tudod élni az én érzéseimet : KÉREM SZÉPEN EDWARDOT :D
    A sztori remek, de Edy az szerves része ennek az egésznek számomra.
    Csak így tovább. Naon várom a frisst!
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés