2010. március 23., kedd

Díjj:)




1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat
.

Akiktől kaptam(nagyon köszönöm nekik:)):
Iccsi, Anyíta, Drusilla, Feni, Skizo, Zsuzska
Mindenkinek ajánlom, mert mindenki blogját imádom, de sajnos muszály kiemelni...
És persze mindenki:) Tudom, hogy sokan közüllük már megkapták díjjat, de én akkor is nekik adom, mert nagyon szeretem az a blogjukat:D
Név: Gitta és Reni
Becenév: Gitta
Lakhely: Magyaroroszág
Születési hely: Bács-Kisukun megye
Magasság: 170cm
Névnap: Október 11
Figlalkozás: Tanuló
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: Angol, Olasz
Gyűjtemény: Nincs
Cipőméret:39
Iskola: W.M
Osztály: 9.
Kedvencek: Barátok, sport, olvasás, zene, írás
Zsebpénz: Nincs megszabva, amennyit kérek, annyit kapok:D
Kívánság: Legyen nyár:D
Álom: Külföldre költözzek+ boldog család
Szerencse szám: 4,8,12
Szeretnék találkozni: A nagy Ő-vel:D És a kedvenc színészeimmel:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése