2010. július 18., vasárnap

Közlemény!

Sziasztok:) Remélem eddig mindnekinek jól tellik a nyara és még ennél jobban is fog:)
Sajnálom hogy nem tudtam hozni frisset, de nyár van, és mivel a tavalyi nyaramat korházban tőltöttem, ezt a nyarat szeretném igazán kiélvezni, és bepótolni a tavalyit. Sajnos még ez se akar nagyon össze jönni, mert mindig valami közbe jön (:@) Emelett az unokatesóm most jön haza (külföldön él) és csak nyáron szokott haza jönni és csak ilyenkor tudunk együtt lenni, és már nagyon hiányzik, szóval vele akarok lenni...
Nah a lényeg, hogy most sajnos nem tudok frisselni. Ha mégis, akkor hozom, de nem sok esélyt látok rá. Ami biztos, hogy befogom fejezni a New Day-t és a másik történetemet is, mert ha valamibe belekezdek azt be is fejezem. Már megvan előre minden de még nem volt időm leírni, vagy ha volt is neki fogtam de pár szó után törültem is ki, mert valami miatt nem akart összejönni. Nem tudom mi van velem...:/ Na de nyár után ujjult erővel neki fogok és befejezem mind a kettőt:)
Reni nem tudom hogy hoz-e frisseket, majd meglátjuk:) Remélem... csak kicsit biztatni kell, mert nincs sok önbizalma, pedig szerintem jól ír:)
Köszönöm mindnekinek aki kommentet írt, vagy csak bejelölte a véleményét, nekem az is sokat segít:) És tényleg sajnálom hogy nem hozom előbb a frisset, de mondtam miért...
Remélem mindnekinek élményekben gazdag nyara lesz, és majd vissza jártok még olvasni amikor újra írni kezdek:)
Csak ennyit akartam:) Sziasztok:)
Gitta:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése